فروشگاه ساز اینترنتی
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی و آدرس interneti-foroshgahsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 2
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 18
:: بازدید سال : 42
:: بازدید کلی : 1725
ایجاد فروشگاه اینترنتی با اپلیکشن موبایل

هدف نهایی برای هر کسب و کاری  افزایش فروش محصولات و یا خدمات می باشد. روش های زیادی برای رسیدن به این هدف توصیه و یا استفاده شده که بیشتر آنها جنبه تئوری دارند و در عمل در هر شرایطی کاربردی نیستند.استفاده از فروشگاه اینترنتی یکی از روش های مدرن برای فروش کالاها و محصولات است. فروشگاه اینترنتی در حقیقت  ویترین مناسب با فعالیت شماست که همه محصولات شما را در دنیای اینترنت به فروش می رساند. اما اینکه چگونه یک  فروشگاه اینترنتی  داشته باشیم که بتوانیم محصولات خود را به فروش برسانیم اهمیت زیادی دارد.فروشگاه ساز اینترنتی  پروفی شاپ راه حل مناسب برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی ایده آل می باشد.

 

طراحی زیبا و منحصر به فرد در کنار سبکی قالب و کاربرپسند بودن به همراه طارحی بصورت واکنش گرا (Responsive) تنها بخشی از خصوصیات قالب های فروشگاه ساز پروفی شاپ می باشد که به تنهایی می توانند این فروشگاه‌ساز را نسبت به سایر فروشگاه سازها متمایز سازند.

 

بخش مدیریت آسان و کاربرپسند با امکانات کامل

محصولات یک فروشگاه همیشه نماینده یک فروشگاه خوب هستند. امکان تعریف آسوده محصولات زیبا یک از مزیت های فروشگاه ساز پروفی شاپ می باشد که قابل مقایسه با دیگر فروشگاه ساز ها نبوده و شما با بهره گیری از این امکان لذت استفاده از یک سیستم بروز و هوشمند را خواهید برد.

 

کاملا بهینه شده برای موتورهای جستجوگر طبق آخرین الگوریتم

فروشگاه ها ماهانه هزینه های کلانی را برای بهبود بخشیدن SEO فروشگاه های خود میکنند در صورتی که بازده خیلی پایین و ناچیزی از این هزینه می برند. در فروشگاه ساز پروفی شاپ شما این امکان را به صورت رایگان و به همراه نسخه خواهید داشت و از بازده و نتیجه این بهینه سازی SEO برای موتورهای جستجوگر شگفت زده خواهید شد.

پروفی شاپ پس از سالها تجربه در راه اندازی بیش از ۹۰۰ فروشگاه اینترنتی مختلف و با جمع آوری و دسته بندی نیازهای مدیران فروشگاه ها، در حال توسعه فروشگاه ساز می باشد. فروشگاه ساز پروفی شاپ به صورت یک بسته نرم افزاری کامل که در برگیرنده تمامی نیازهای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی از ابتدا تا انتها می باشد ارایه می گردد و با کمترین هزینه، پاسخگوی نیاز شرکتها، سازمانها، مدیران و افرادی می باشد که مایلند در کمترین زمان ممکن و با بهره گیری از جدیدترین و کاملترین امکانات اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نمایند. ارایه خدمات ثبت دامنه، میزبانی وب سایت، پشتیبانی فروشگاه، ارایه قالبهای متنوع و زیبا، طراحی قالب اختصاصی فروشگاه، سفارشی سازی فروشگاه مطابق با نیاز کسب و کار و آموزش کامل مدیریت فروشگاه اینترنتی از جمله خدمات ارایه شده توسط فروشگاه ساز پروفی شاپ  می باشد.

فروشگاه ساز پروفی شاپ طراحی سایت را به تجربه‌ای بسیار سریع‌تر و آسان‌تر تبدیل کرده و دیگر نیازی نیست با کدهای پیچیده دست و پنجه نرم کنید و یا با وجود صرف هزینه بسیار برای طراحی و برنامه‌نویسی، زمان زیادی را منتظر راه‌اندازی سایت خود باشید.

با استفاده از مزایای فروش آنلاین محصولات و دسترسی به مشتریان بیشتر ، زمینه رشد کسب و کار خود را فراهم کرده و درآمد خود را افزایش دهید قالب فروشگاهی پروفی شاپ یک قالب ایده آل برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی میباشد، این نرم افزار از بیس توسط تیم برنامه نویسی خود ما طراحی و کدنویسی گردیده است و در طراحی این قالب های این نرم  افزار سعی بر آن بوده است که طراحی گرافیکی منطبق با سلیقه ایرانی بوده و همچنین قالب کاربردی باشد و برای عرضه انواع محصول مناسب باشد. این قالب کاملاً رسپانسیو (واکنشگرا) میباشد و میتوان آن را در گوشی، تبلت و… نیز به درستی اجرا کرد. در نرم افزار فروشگاه ساز  پروفی شاپ با اپلیکیشن اندروید قالب پیش فرض قرار داده شده است و در کنار آن اپلیکیشن اختصاصی و سازگاری کامل با پروفی شاپ در نظر گرفته ایم  که به جای اپلیکشن پیش فرض استفاده نمایید.

اپلیکیشن پروفی شاپ در کسب و کار و فعالیت هایی که دارید کمک می کند تا فروش و بازدهی تان را بالا ببرید و کاربران با تلفن همراه هوشمند خود همیشه و هر جایی دسترسی راحت و سریع برای خرید محصولات داشته باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : پروفی شاپ
تاریخ : یک شنبه 21 مهر 1398
نظرات